Kingdom Shadow
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kingdom Shadow

een eeuwig gevecht tegen schaduw wezens kun jij ze verslaan?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kingdom Shadow rules

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Saria
Admin
Saria


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 28
Registration date : 03-05-08

personage
leeftijd: 18 jaar
partner: nog niemand
kracht: Natuur en Aarde

Kingdom Shadow rules Empty
BerichtOnderwerp: Kingdom Shadow rules   Kingdom Shadow rules Icon_minitimevr nov 07, 2008 7:03 pm

Ik weet het, het is saai maar ja Kingdom Shadow heeft ook regels die iedereen moet lezen en waar iedereen zich aan moet houden.

Light and Dark wezens: Je kan kiezen uit twee soorten: Light wezens en Dark wezens.
deze twee rassen hebben al jarenlange oorlog dus doe niet alsof ze opeens vriendjes zijn. Verder hoort bij elk ras nog zogenoemde onderrassen. Bij Light horen: de lichtwezens Nygara, de forestwezens Kroki en de firewezens Gordon.
Bij de Dark wezens horen: de schaduwwezens Shinai, de waterwezens Zora en de spirit(dus geest)wezens Gerudo.

Over discrimineren, beledigen en digipesten: ik wil niet dat er op deze site iemand gediscrimineerd of beledigd wordt verder mag niemand digipesten hier als dit wel gebeurdt moet je contact opnemen met de admin of een moderator dan doen we er meteen iets aan.

Over moderators: als je een moderator wil worden moet je het alleen maar vragen dan gaat de admin overwegen of dat kan.

Als je vragen of opmerkingen hebt wil ik dat graag van jullie horen maar dat is vanzelfsprekend verder veel plezier op Kingdom Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kingdomshadow.actieforum.com
 
Kingdom Shadow rules
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kingdom Shadow :: algemeen :: info en regels :: regels-
Ga naar: